Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Expansions به طور جداگانه فروخته نخواهد شد

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Expansions به طور جداگانه فروخته نخواهد شد

گفته شده است و باید تکرار شود، اما بازی های بزرگ زیادی در این سه ماهه منتشر می شوند... به همراه Stranger of Paradise Final Fantasy Origin. جدای از شوخی ها، بازی اکشن RPG تیم نینجا در بازی Final Fantasy، مکانیک های جالب و Jobs در مسیر انتشار را به نمایش گذاشته است. تقریباً مانند Nioh 1 و 2، سه الحاق بعد از عرضه نیز خواهد داشت.

 

برخلاف سری Nioh (قبل از انتشار نسخه های کامل)، نمی توانید آن ها را به صورت مستقل خریداری کنید. توییتر رسمی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin اخیراً اعلام کرد: «سه نسخه الحاقی Trials of the Dragon King، Wanderer of the Rift و Different Future خارج از فصل در دسترس نخواهند بود و می‌توان آن‌ها را به‌طور جداگانه از نسخه دیجیتال لوکس خریداری کرد

 

بنابراین اگر می‌خواهید محتوای بیشتری از Stranger of Paradise داشته باشید، تنها انتخاب شما این است که نسخه Digital Deluxe Edition یا Season Pass را خریداری کنید.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin در 18 مارس برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی :

Final Fantasy

بازی ps5

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Stranger of Paradise Final Fantasy Origin Expansions به طور جداگانه فروخته نخواهد شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c1d0

خبرنامه بازی ها

گالری